سربازان بی نام Army of Two: The Devil's Cartel
 
بازی های رایانه ای AA77

در دهه 80 میلادی دنیا با فیلم Lethal Weapon از مل گیبسون (Mel Gibson) روبرو شد که در آن 2 پلیس که افراد کاملاً معمولی ای بودند، با همکاری یکدیگر قصد داشتند تا دنیا را از شر خلافکاران پاک کنند و همیشه هم اتفاقات جالبی برای آن ها رخ می داد. بعد از سال ها کمپانی EA با چنین فرمولی دست به ساخت Army of Two زد که ترکیبی از المان های کمدی با صحنه های اکشن بود. اما EA نتوانست این ترکیب را در سطح خوبی نگه دارد و همین موضوع باعث شده که داستان این سری از بازی ها چندان جالب به نظر نرسد. در Army of Two: The Devil’s Cartel استودیوی Visceral Games آن حالت کمدی را به کلی رها کرده و بیشتر روی حالت Co-op بازی تمرکز کرده است.

این بازی را می توان مانند Tomb Raider و DmC یک بازیسازی جدید از سری Army of Two نامید. در The Devil’s Cartel با صحنه های جدی تری روبرو می شوید و اکشن بازی هیجان انگیزتر به نظر می رسد. در گیم پلی بازی صحنه های Slow Motion جالبی که در نسخه قبلی وجود داشت نیز دیده می شوند. تخریب ساختمان های بزرگ، سلاح های مختلف، درگیری های نفس گیر، تیراندازی روی هلیکوپتر و... از موارد دیگری هستند که در این بازی با آن ها روبرو می شوید. حالت Co-op در The Devil’s Cartel چهار نفره است که راه های مختلفی را پیش روی هر کدام از شخصیت های بازی قرار می دهد.

در این قسمت می توانید با استراتژی های مختلف بازی کنید و از راه های گوناگون دشمنان را دور بزنید. همچنین می توانید یک عملیات چهار نفره بسیار جالب را در این بازی تجربه کنید. در این حالت اگر از دیگر بازیکنان فاصله بیشتری بگیرید، بازی به شما مأموریت های مختلفی می دهد. همچنان سیستم پناه گرفتن، بخش مهمی از بازی را تشکیل می دهد. از دیگر قسمت های جالب بازی Overkillهای جدیدی است که به آن اضافه شده اند. این حالت های جدید باعث می شوند تا شما و هم تیمیتان صحنه باشکوهی از درگیری ها را تجربه کنید. کارهای مختلف مانند تیراندازی به سر دشمنان، دور زدن آن ها و پشتیبانی از یارتان باعث می شوند تا میزان مشخصی Overkill بدست بیاورید.

زمانی که آن را فعال می کنید، حالتی مانند Bullet Time در بازی فعال می شود. در این حالت شما می توانید آهسته دشمنان بیشتری را از بین ببرید و تیرهای شما نیز صدمات بیشتری به بار می آورند. حتی برای یادآوری این موضوع که شما می توانید از حالت Overkill استفاده کنید، صفحه نمایش شما کمی حالت زرد رنگ پیدا می کند. هیجان بسیار زیادی در این قسمت ها قرار داده شده که با سلاح های مختلف می توانید انواع و اقسام آن ها را تجربه کنید. اگر درجه Overkill هر دو شخصیت بازی پر شده باشد، شما می توانید قابلیت Double Overkill را اجرا کنید که قوی تر، خونین تر و دارای صحنه آهسته بیشتری است و می توانید افراد بیشتری از بین ببرید.

Visceral به این موضوع اشاره کرده که هنوز بسیاری از قابلیت های جدید بازی را معرفی نکرده، اما تا این لحظه محیط ها جالب به نظر می رسند و قسمت های اکشن بسیار خوب از کار درآمده اند. همچنین دیالوگ های به یادماندنی تری در The Devil’s Cartel قرار دارند تا روند بازی را تأثیرگذارتر کند. روند بازی اکشن تر شده و صحنه های سینمایی بیشتری نیز در بازی قرار دارند. این طور که معلوم است، Army of Two: Devil’s Cartel در مقایسه با 2 نسخه قبلی، بسیار بهتر است و نوآوری های بیشتری در آن دیده می شود. این بازی قرار است در بهار سال 2013 راهی بازار شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.